11 Ağustos 2024 Pazar

Bipoların Günlüğü - 2


UYARI !¡! ÖNSÖZ


16/04/2023 (04:12)'de

Fırat yerime geçmeye çalıştı. Neredeyse kontrolü kaybediyordum. Birkaç saat boyunca titredim. Tam olarak kendimde miyim emin olamadım. "Şu an Fırat mıyım?" diye kendime sormaktan geri duramadım. Korkudan kendimden geçmiş bir şekilde uykuya dalmayı bekledim.

24/01/2024 (12:16-12:17-12:22-12:28)

Dün gece tam uykuya dalacakken Fırat'ın benim yerime geçtiğini hissettim. Bana seslendi. Dışardan birisi veya gaipten sesler değildi. Ciddi ciddi içimden geliyordu ses. Hem kendimin hem Fırat'ın duygularını, düşüncelerini aynı anda duyuyordum bedenimde. Bugüne kadar Fırat, zaman zaman yerime geçmeye çalışmıştı. Hiçbirine izin vermemiştim. Her seferinde dualarla Allah'a sığındım. Dün öyle bir girişimde bulunmayınca hiç aklıma gelmedi dua etmek. Çok yorgunken ve uyku iyice bastırmışken savunmasız yakaladı beni. Şansına bir-iki haftadır da kalp gözüm çok iyi bir seviyede açık. Yerime geçtiği zaman dostça bir sesle sesleniyor; sakin ve dinlendiren. Fakat aynı zamanda içindeki öfkeyi bastıramadığının o kadar farkındayım ki bir taşkınlık yapacağından adım kadar eminim. Ortalığı dağıtmak, her şeyi yakıp yıkmak istiyor. Bugüne kadar içime attığım ne varsa hepsini bir gecede dökmeye hazır. Ben buna izin veremem. Bağımsızlığıma bu kadar az kalmışken, yapamam bunu...

2 yorum:

  1. Bu tür hastalıkların nefsten kaynaklanabileceğini düşünüyorum. Hepimizin içinde sürekli kötülüğü emreden bir nefs var. Onu kontrol altında tutmazsak ne olacağını Allah bilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de bu tür tatsız durumların en önemli kaynağı nefs. Hepimiz hayatımızda kötü olaylar yaşayabiliyoruz. Nefsimize hakim olamayıp yanlış tepkiler verdiğimizde ya da vermemiz gereken tepkiyi zamanında vermeyip biriktirdiğimizde daha kötü sonuçları olabiliyor. Akıllıca davranıp kontrol etmek çok önemli.
      Yorumunuz ve katkınız için teşekkür ederim.💛

      Sil

Yorumlarınız kendimi geliştirmeme yardımcı olacaktır. :)

1 Ekim Salı - Müjganla Ben Ağlaşırız - (01/10/2024)

03/10/2024 (15:05-17:49)        Sabah erken uyanacağım için akşam erkenden yattım. Zaten uykusuzluk da vardı. Teheccüd vaktine kadar devam e...

En Çok Okunanlar