11 Ağustos 2024 Pazar

Bipoların Günlüğü - Önsöz



24/01/2024 (12:29-12:34)

Bu seride anlattığım hiçbir şeyin gerçek yaşantımla bir alakası yoktur. Yalnızca psikoloji alanına olan ilgim ve yaptığım araştırmalara dayanarak bipolar bozukluğu hikayeleştirmek ve bu şekilde anlatmak istedim. Sıkıcı bir makale ya da kompozisyon yerine ilgi çekecek bir yazı yazmak istedim. Ruhsal bozukluklara karşı hassasiyeti olan, okuduklarından ve dinlediklerinden kolayca etkilenen okurlarımın, yazacaklarım çok sıkıntılı olmayacak ama yine de, dikkatli olmalarını rica ediyorum. :)

 Bipoların Günlüğü - 1

• Bipoların Günlüğü - 2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız kendimi geliştirmeme yardımcı olacaktır. :)

1 Ekim Salı - Müjganla Ben Ağlaşırız - (01/10/2024)

03/10/2024 (15:05-17:49)        Sabah erken uyanacağım için akşam erkenden yattım. Zaten uykusuzluk da vardı. Teheccüd vaktine kadar devam e...

En Çok Okunanlar