8 Temmuz 2023 Cumartesi

🥀 25/02/2017


Gittiğinde aylardan şubattı

Hüznüne ortak olan bulutlar 

Seninle mi kaçmıştı?

Bilmiyorsun, sen gittiğinde

Annem güneşe çok darılmıştı

Bak yine bahar geldi

Sen de gel otur balkona

Aç tabakanı bi' tütün sar

Yak çakmağını

Yak uzaklara dalışına

Yak ardında kalanlara

Sitemini dumanında sakla

Gel, sarılma

Başımı okşama

Ama biliyim beni sevdiğini

Son bir kere bak gözlerime

Şefkatine sarılıyım

Gel yine ellerin arkanda

Çıkıver şu yokuşu

Annemin ardı sıra sarkıyım

Pencereden seni görmek için

Biliyorum çok yemezsin ama

Brlikte açalım iftarımızı

Bir eline ekmek al

Bir elinde sigara hazır beklesin

Gel bir kere daha kız bana

Kardeşimi ağlattım diye

İşini bozana, tembellik yapana

Yolundan dönene küfürler yağdır

Ağzına geleni söyle 

Ama susma öyle mahzun

Mazlumun yanında ol yine

Birkaç hayır duası al

Gel, razıyım bir kere daha kız bana

Bu kez ben ağlıyorum diye

Sensizlik çekilmiyor dede

Sanki herkes kötülüğe yeminli

Çık gel rüyalarımdan

Çok şey istemiyorum

Sadece bir kere sarılıyım

...

24/03/2023 (23:25)

25/03/2023 (01:15-22:38)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız kendimi geliştirmeme yardımcı olacaktır. :)

Böyle miydim ¿

  Ben her zaman böyle miydim Böyle karanlık mı görürdüm dünyayı Dudaklarım hep böyle biçimsiz, mor Horlanmış menekşelere mi benzerdi Ellerim...

En Çok Okunanlar