30 Nisan 2023 Pazar

Bir gemi yaptım

Güvertesi mutluluk dolu

Bir gemi daha yaptım

Etrafında kuşlar özgürlük olmuştu 

Bir gemi daha yaptım

Kalbimin en derininden yolcuları vardı

Gemiler yaptım ben

Hevesler,hayaller,umutlar dolusu

Zamanı deniz yaptım

Sabrımı limanlara böldüm

Benden gidişleri seyrettim

Geri gelmelerini bekledim

Bir fırtına koptu

Sanki gökyüzü gözyaşlarıma ev olmuştu

Alabora oldular

Her kırıkta en derine battılar

Her gidişte bir iskele yıkıldı

Her vazgeçişte limanlar yandı

Ben gemilerim evsiz kaldı diye çaresizken

O gemiler çoktan batmıştı

...

09/09/2022(23:05-23:18)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız kendimi geliştirmeme yardımcı olacaktır. :)

Böyle miydim ¿

  Ben her zaman böyle miydim Böyle karanlık mı görürdüm dünyayı Dudaklarım hep böyle biçimsiz, mor Horlanmış menekşelere mi benzerdi Ellerim...

En Çok Okunanlar