30 Nisan 2023 Pazar

🍂 Unutulmak Yokluğunun Vârisidir

 

Bazı gelişler vardır
Solup gitmek içindir
Yanıp yanıp sönmek içindir
Bir kıvılcımla doğdun sanıp
Hayatın sillesiyle yerine oturursun
Baharın gelişine sevinirsin
Ama sonlara hazır değilsindir
Kapandığın odada 
Yağmurun keyfini beklemiş
Cama vuran damlaları 
Gözyaşına bahane etmişsindir
Bir gelişin on kaybediş oluşunu hazmedemeyip
Bütün gidişlere küfretmişsindir
Anlarsın yarım kalanlar 
En büyük kaybedişindir
Parça parça dağıldığın sokaklar 
En az senin kadar evsizdir
Sokak lambasının yakaladığı çıplaklığın 
Anlayışsız insanların hediyesidir
Adım adım gömüldüğün karanlıklar 
En büyük hazinendir
Bir adın olsun isterken 
Yediğin kazıklar bütün hevesini kesmiştir
Bu dünyaya herkes sığabiliyorken 
Unutulmak yokluğunun vârisidir
Sen sen oluşunun cezasını ödemiş 
Reddedince insanlar başını ezmiştir
Kimse anlamaz ki 
Başı ezilecek olan sen değilsindir
...
20/10/2022(15:10-15:32)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız kendimi geliştirmeme yardımcı olacaktır. :)

Böyle miydim ¿

  Ben her zaman böyle miydim Böyle karanlık mı görürdüm dünyayı Dudaklarım hep böyle biçimsiz, mor Horlanmış menekşelere mi benzerdi Ellerim...

En Çok Okunanlar