1 Mayıs 2023 Pazartesi

🔏


 İnsan koşar koşar da
Yetişemezmiş kendine
Çaresiz kaldığımda öğrendim
Her kanat çırpan uçamazmış
Yükseklerden düşünce öğrendim
Dertten anlayan bulunmazmış
Derdimi dinleyen dert ekleyince öğrendim
Aynı dili her konuşan anlaşamazmış
Yalanları duyunca öğrendim
Herkese güven olmazmış
Sözünden dönenleri görünce öğrendim
Herkesle yola çıkılmazmış
Yolda yalnız kalınca öğrendim
Kalbi attıran nefes değilmiş
Aşk nefesimi kesince öğrendim
Gönül dediğin tahtırevanmış
Dengemi bozduklarında öğrendim
Bir 'âh' çok canlar yakarmış
Âh'ım çıktığında öğrendim
Herkes düşünmezmiş meğer
Akıllı sandıklarım yolda kalınca öğrendim
Her yazılan okunmaz
Her okunan anlaşılmazmış
Bunca okumuş cahili görünce öğrendim
Her şeyi anlatamazmış insan
Vicdanı yetişemezmiş her acının ardından
Vicdanı yetse sözler eksik kalırmış
İnsanı insana anlatmaya çalışırken öğrendim
Yazdıkça tükenirmiş kalem
Söyleyecek sözüm kalmadığında öğrendim
...
30/04/2023(18:04-22:40)
01/05/2023(01:53-03:13)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız kendimi geliştirmeme yardımcı olacaktır. :)

Böyle miydim ¿

  Ben her zaman böyle miydim Böyle karanlık mı görürdüm dünyayı Dudaklarım hep böyle biçimsiz, mor Horlanmış menekşelere mi benzerdi Ellerim...

En Çok Okunanlar