6 Mayıs 2023 Cumartesi

SIRADAKİ ŞARKI ÖLÜM DANSI #R

 


Yalnızlığıma kelepçe vuruldu 

Bir darphane kapısında

Sinek dörtlüsü parçalıyor bedenimi 

Uykusuz yatağımda

Her parça yeni bir beden

Her beden esir

Her esir bir bedel

Ruhlar beliriyor yanımda

Bilinmezlik içinde damlalardan

Eşlik ediyorlar arayışlarıma

Bir gezgin

Üzerine basarak bedenlerin

Topluyor birer birer ruhları

Duymaktan korktuğum melodiler

Rahatsız ediyor varlığımı

Ellerim kaleme sarılıyor ansızın

Ve neden sonra vazgeçiyor yaşatmaktan

Sabahın özleminde geceleri

Biliyorum

Yükselişe mânâ değildir

Her adımda eksilmek

Yine de vazgeçiyorum

Benliğimi yitirdiğim arayışlardan

Gün doğacak bir müddet sonra

Ve ben yine bekleyeceğim

Çaresiz 

Bir yolcunun gelişini

...

02/01/2022 (22:48)

07/12/2022(03:05-18:32)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız kendimi geliştirmeme yardımcı olacaktır. :)

Böyle miydim ¿

  Ben her zaman böyle miydim Böyle karanlık mı görürdüm dünyayı Dudaklarım hep böyle biçimsiz, mor Horlanmış menekşelere mi benzerdi Ellerim...

En Çok Okunanlar