11 Ağustos 2024 Pazar

Bipoların Günlüğü - 1



UYARI !¡! ÖNSÖZ

12/11/2022 (03:00 civarı)

Bugün içimdeki ikinci kişilikle tanıştım. Adı 'Fırat'.

02/12/2022 (17:10-17:22)

Bugün öğle namazımı kılarken birisi benim yerime geçti. İlk aklıma gelen Fırat ama başka birisi de olabilir. Fırat'ın adını öğrenebilecek kadar zaman geçmişti. O günden sonra bir daha gelmedi. Ben iletişime geçmek istedim ama sanki öyle biri yok gibi oldu. Bir şey yapamadım. Gerçi sahiden yok öyle biri. Bunun ne olduğunu tam olarak kavrayamadım. Çoklu kişilik bozukluğunun ne olduğunu biliyorum. Ben bu bozukluğa sahip miyim emin değilim. Çok karışık. Kişilikler, kişiden ziyade içimde bastırdığım duygu ve düşüncelerin yansıması gibi. Fırat çok sakindi. Konuşmuyordu. İçine kapanıktı. Uykuluyken zamanı bilmek pek mümkün değil ama 30-40 sn. gibi gelmişti bana tanışmamız. Bugün yerime geçen kişi 5 sn. kadar durdu. Erkekti. Fırat'a göre laubali biriydi. Yaramaz bir çocuk gibi sessiz ama şımarık güldü ve gitti. Anlık bir şeydi. Nasıl oldu anlamadım. O varken gerçek kişiliğimi unuttum. Fırat'la tanışırken de unutmuştum ama ben onları hatırlıyorum. Belki bugün gelen de Fırat'tı, belki de değildi; bilmiyorum. Kontrolü kaybetmeden bunları daha fazla yaşamak, kişilik bozukluğunu kendimde gözlemlemek istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız kendimi geliştirmeme yardımcı olacaktır. :)

1 Ekim Salı - Müjganla Ben Ağlaşırız - (01/10/2024)

03/10/2024 (15:05-17:49)        Sabah erken uyanacağım için akşam erkenden yattım. Zaten uykusuzluk da vardı. Teheccüd vaktine kadar devam e...

En Çok Okunanlar