10 Ağustos 2023 Perşembe

Pinhân

 İnce bir çizgide

Bitkin bir ruh

Sırat köprüsü gibi

Sergeşt yaprak gibi

İnce bir çizgide

Yürüyorum

Bir yanım maviler içinde

Bir yanım kızıla boyanmış

Bir yanımda nefsim

Bir yanımda korkularım

Maviye uçsam boğulurum

Ayağım kaysa kızıla çalsam

Kan revan içinde yanarım

İnce bir çizgideyim

Bir yanım anlamsız

Diğer yanım mantıksız

İkisi de altta kalmaz 

Bir yanım ateş püskürür

Bir yanım sular altında kalır

İnce çizgi bilinmeze karışır

Boğulmaktan korkar

Korkularımda yanarım

Yanmam boğulurum

Boğulmam da...

Ne olurum ya¿

Varlığım da karışır pinhâna

...

14/03/2022 (10:52-11:05)

2 yorum:

Yorumlarınız kendimi geliştirmeme yardımcı olacaktır. :)

Böyle miydim ¿

  Ben her zaman böyle miydim Böyle karanlık mı görürdüm dünyayı Dudaklarım hep böyle biçimsiz, mor Horlanmış menekşelere mi benzerdi Ellerim...

En Çok Okunanlar