13 Nisan 2023 Perşembe

FAZILCA


Fazılca konuşuyordu
Sokakların sessizliğini haykırırcasına
Kaldırımlar vardı sözlerinde
Fazılca konuşuyordu
Yalnızlıklar vardı siteminde
Vazgeçercesine sabahın nûrundan
Bekleyişler vardı sesinde
Bir tutam sarhoşluk sezdim gözlerinde
Bu dünya onu da bir hayli yormuş
Unutmuş âhiri cennet ile mest olmuş
Korkuları sığınmış buruşuk yüzüne
Fazılca bakıyordu ağlayan öksüzlere
Fazılca bakıyordu
Vicdanı yansıyordu suratına dek
Biliyordu olamazdı pişmanlığı tufana denk
Fazılca susuyordu
Kesilmiş sözcükleri, kilitlenmiş dili
Nabzındadır âşeka sabretmeye vesilesi
...
03/04/2023(03:53-04:17)
05/04/2023(02:19-03:26)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız kendimi geliştirmeme yardımcı olacaktır. :)

Böyle miydim ¿

  Ben her zaman böyle miydim Böyle karanlık mı görürdüm dünyayı Dudaklarım hep böyle biçimsiz, mor Horlanmış menekşelere mi benzerdi Ellerim...

En Çok Okunanlar