23 Temmuz 2024 Salı

Bir Nefes

Çaresiziğin yönü bu yola çıkmadan anlamazsın
Çıkar çıkmaz çakmağı yakar öylece kalırsın
Dumanını fazla alır yarına ulaşamazsın
Çık gel bak bu kabuslarla yaşayamazsın
Kendine nasıl hak gördün beni kor ateşe atamazsın
Başta söz verdiğin yolda beni yarım bırakamazsın
İhanetin ne yola ne bana aşkı yalnız yaşatamazsın

Ardından eser yeller bu yolları bulamazsın
Gelmek istersen birgün dönüp arkana bakamazsın
İzini silerse zaman acımazsa hatırana acımışsa yaralara
Kalamazsın yarınıma bakıp durma limanıma
Kalmış mı gökte yağmur iner misin damlalarla
Yoksa gelip zorla yerleşmeli mi toprağına

Söyle aşkla bakışıp ayrı kalmayı nasıl becerdik
Sevmeyi mi bilemedik sevgiyle mi büyümedik sevgisiz mi
Sevgisiz mi yeşerdik sevgisiz mi direndik hep sevgisiz mi

Başaramadık kavuşmayı anlatamadık duyguları
Bu kaçışlar hep nefretin mi gizli kalmış öfke mi

Bana mı sakladın savaşları bana mı tüm tuzakların
Seni bulmak uğruna yokuşları tırmanışım sevgidendi

Soluğunu kesip kesip uçuruma sürdüğün son neferdi

Çıkmazına girdiğimde şansımı zorladığım son seferdi

Tükettin mi ümidimi seni sevmek sanki bir nefesti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız kendimi geliştirmeme yardımcı olacaktır. :)

1 Ekim Salı - Müjganla Ben Ağlaşırız - (01/10/2024)

03/10/2024 (15:05-17:49)        Sabah erken uyanacağım için akşam erkenden yattım. Zaten uykusuzluk da vardı. Teheccüd vaktine kadar devam e...

En Çok Okunanlar