1 Kasım 2023 Çarşamba

Resûlüm

 Bir insan düşlerimi çaldığında
Oturduğumda çaresizce masaya
Biraz kırgın ve biraz uykusuzca
Bir ikindi vakti kerahate direnirken
Gelir misin yine gündüz düşüme?
Bu sefer anlatır mısın
Nedendi boynunun büküklüğü
Yüzünün nûrundan
Neden mahrum kaldı gözlerim
İnsanların karanlığı mı yüzüne yansıyan
Yoksa benim
Benim umarsızlığımdan mı yaşamaya
Çok mu uzağım yanına varmaya
Bir kaya da bana bulunmaz mı
Yaralı güvercin misali konmaya
Ben görmesem de geldiğini
Biliyorum haberdarsın
Biliyorsun ya hâlimi
Yüzüm yok salavatsız kalan günlerden
Ama bilmeni isterim Resûlüm
Yaralarım emanetimdir sende
Şefaatini bekleyen
...
03/07/2023 (23:54)
13/07/2023 (01:11)
01/11/2023 (10:20-10:32)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız kendimi geliştirmeme yardımcı olacaktır. :)

Böyle miydim ¿

  Ben her zaman böyle miydim Böyle karanlık mı görürdüm dünyayı Dudaklarım hep böyle biçimsiz, mor Horlanmış menekşelere mi benzerdi Ellerim...

En Çok Okunanlar