24 Ekim 2023 Salı

Yeni Bir Ben

 24/10/2023 (14:51-15:17-16:05)

Korkuyorum ama bu sefer kaçmayacağım...

       Birkaç haftadır yoğun bir durgunluk var üzerimde. Yapmam gereken çok şey varken hiçbirini yapmak istemiyorum. Durgunluktan da ziyade bir sıkılmışlık, bıkmışlıkla birlikteyim. Ciddi anlamda derslerime çalışmam gerekiyor, rutin işlerimi eksiksiz yapmam gerekiyor, kendime vakit ayırmam gerekiyor, sevdiklerimle ilgilenmem gerekiyor... 

       Bir yandan hobilerime yönelmek istiyorum ama sorumluluklarım bir kenarda beklerken vicdan azabı gibi geliyor, insanı bunaltıyor. Okul kulüplerine katılmak istedim. Bunun için öğrenci işlerine gitmem gerekiyor ve tabiiki gitmedim. Öğlen yemekhane çıkışında diyanet gençlik standını gördüm. 'Bu kadarına da üşenmeyim.' dedim ve kayıt yaptırdım. Kayıt esnasında hobilerimi eksik yazdığımı da çok sonra fark ettim. Umarım çok önemli değildir.

       Bloğumda başladığım serime de hız kesmeden devam etme, bir çırpıda hepsini yazıp bitirme isteğim var ama bazen inadım tutuyor, 'Şimdi değil. Onun zamanı gelmedi.' diyorum. Gerçekten de zamanı gelmiyor çünkü yazabilmek için geçmişteki duyguları tekrardan yaşayabilmem gerekli. Bazılarını hatırlamıyorum bile. Ya da bazen hatırlamak istemiyorum. Yerlerine başka anılar, benzer duygular koyuyorum. Eğreti duruyor zaten. Sahte oldukları çok belli. Yine de olabileceğinin en iyisini yapmaya çalışıyorum. 

       Öyle işte. Şimdilik bunları yazmak, biraz olsun rahatlamak istedim. 

       Bugün ya da yarın yeni bir Tutamam Mısraları  gelir diye tahmin ediyorum. Tabi cesaretimi toplayıp sıradaki şiire bakma lüksünde bulunursam neden olmasın diye düşünüyorum. :) Zira eski duyguları özlemesem de biraz biraz tekrar yaşıyorum gibi. 

Yaşamam gerekenler ve belki de hakettiklerim. 

Yeni başlangıçlar

Yeni mekanlar

Yeni insanlar

Yeni olaylar

Benzer duygular... 

Yeni bir ben...


(Ağlayarak dinlediği şarkıyı gülerek de dinleyebilirmiş insan...16:55)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız kendimi geliştirmeme yardımcı olacaktır. :)

Böyle miydim ¿

  Ben her zaman böyle miydim Böyle karanlık mı görürdüm dünyayı Dudaklarım hep böyle biçimsiz, mor Horlanmış menekşelere mi benzerdi Ellerim...

En Çok Okunanlar