30 Ekim 2023 Pazartesi

Gönül Kırgınlığım

 Gönül kırgınlığımsın uykusuz gecemin sabahına 

Suskunluğumsun ayrılık şarkılarına

İhanetimsin asırlık aşklara 

Yüzümdeki kızarıklıksın iftiralara

Çaresizliğimsin yalanlara

Vazgeçişlerimsin yorulduğum zamanlarda

İçime attıklarımsın yokluğunda 

Başımı eğişimsin bağırışlar karşısında

Bir uçurum kenarıydın yalnızlığıma iliştirilmiş

Kalemimin sivri dilisin artık 

Defterimin yırtılmış sayfalarısın

Varlığımı hissettiğimsin uzaklaştığım her adımda

Dünyayla barışmalarımsın kayboluşunda 

Sen benim

Sevgiye pişmanlığımsın 

Nefretimsin anılara

...

30/01/2023 (16:17-17:11) 

Düzenleme》14/03/2023 (17:55-17:57)

Düzenleme•》30/10/2023 (20:16)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız kendimi geliştirmeme yardımcı olacaktır. :)

Böyle miydim ¿

  Ben her zaman böyle miydim Böyle karanlık mı görürdüm dünyayı Dudaklarım hep böyle biçimsiz, mor Horlanmış menekşelere mi benzerdi Ellerim...

En Çok Okunanlar