8 Haziran 2024 Cumartesi

Aşkın Nefreti

Part 1 :

Kayboluyor anılar tutamıyorum aklı
Kayboluyorum ortadan hiç sormuyor meraklı
Çınlıyor kulaklarım doğru söyle beni mi andın
Bu gece de yine geçmiyorsun baş ağrım

Yazdıklarım dağıldı bi türlü toplayamadım
Haklısın ben en çok dağıtmayı başardım
Ne bileyim dağıtınca sen toplarsın sandım
Sevgileri toplayınca karanlığa da sığarsın

Yarım kalan puzzle’ımda bulamadığım parçasın
Neden beni bu aşkın kurağında bıraktın
Hevesliydin hani aşk orucumu bozacaktın
En güzel hevesleri kursağıma takansın

Kalbini verecektin ruhumu mu aldın
Katil oldun sevdiğim aşığını astın
Kan bulaşmış ellerinle başka kimi sardın
Kirli gömleğini bugün hangi sepete attın

Bi baş ağrısı yine dolduruyor satırları
Heceleyip adını sığdırdım gözyaşıma
Ben hüznünü bile değişmezken dünyaya
Sen kalbini harcadın iki günlük fırsatçıya

Onca sene geçmiş yanağımdasın acıyla
Yüzüne sustuklarım var ya kıvranıyor dudağımda
Nefreti sönüyor kalbim çarpıyor heyecanla
Düşün hâlâ acıyorum empati yoksunu aptala

Göremedim ki sevgini hasretimle bekleyen
Sanki bir taştım yolda tekmelenen
Dünyanın kanunu bu hep zararsızdır ezilen
En sonunda oldum ben de nefretle bilenen

Ya da bir nehirdim denizin hasretiyle tüten
En sonunda taştım afet oldum hüznümden
Taştım, taştım da yerin dolmaz sandım
Bilirsin yerini dolduramaz sanrılarım

Dostların eksilir sen kalırsın masada
Döndüğünde yeniden severim sanma
Bi sen
Bi de ben
Yeniden
Mi sanmam

Nakarat (X2) :

Üzülme bulursun yeni bi sarvan
Yarışın da görelim hanginizmiş hayvan
Geldi artık sıran buzulları sırtlan
İzle şimdi uzaklarda gidiyor bi kervan

Part 2 :

Şimdi çok havalısın yenisine yazdın ya
Kıskançlığım da başladı sen öyle çalım atınca
Evet sen cana yakınsın yakınsın insanlara
Sanırım bu yüzden kıymıştın canıma

Yükleyip onca derdi hiç bakmadın ardına
O kadar geniş değil yazık olmadı mı kantara
Daha dün gece saçmışsın söylesene kaç para
Ben aşkından ölürken yapışmışsın kaç dudağa

Sensiz geçen akşamlarda yanlışların sayıldı
Vazgeçişimle kalbinin foyası da çıktı
Kalbim silince bak aklım nasıl anladı
Ben vazgeçtim ve tüm akbabalar kazandı

Beklediğim zamanları doldurdum bir çuvala
Çoktan eskiciye sattım duyguları arama
O gün orda görünce üzülmüştüm aslında
Nefretimle devam ettim karanlığına bakınca

Kimse binmeyince seviniyorum durakta
Azalıyor neticede sıfatının oranı da
Yakışıyor azalınca karakterinin yanına
Eski tadı vermiyor izlediğim manzara

Aşkımla da övünme ben yazmak için kıvrandım
Bu şehrin tozunu yuttumsa da yeni bir devir başlattım
Bundan sonra adını anmaktan da sakınırım
Benden sakındıklarını başka aşka saklarım

Yel değmemiş bir bahçeye tohumları atarım
Gerçek aşkın gözyaşına köklerimi salarım
Sen de geçmişimde sıkışırsın kalırsın
Kaçırdığın bu trene öyle öküz gibi bakarsın

Aradığını bulamazsın aşk pazarında
Her dalda milyon kuş olur satılmış duygularla
Açıkta kalır sığamazsan hayatlara
Yeniden sözün geçer sanma bu toprakta

Dostların eksilir sen kalırsın masada
Döndüğünde yeniden severim sanma
Bi sen
Bi de ben
Yeniden
Mi sanmam

Nakarat (X2) :

Üzülme bulursun yeni bi sarvan
Yarışın da görelim hanginizmiş hayvan
Geldi artık sıran buzulları sırtlan
İzle şimdi uzaklarda gidiyor bi kervan

...
04/04/2024 (01:09-18:52) / Başlık: 01:42
05/04/2024 (05:38-05:43)
05/04/2024 (12:57-14:37)
08/06/2024 (13:00-13:14-14:23)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız kendimi geliştirmeme yardımcı olacaktır. :)

1 Ekim Salı - Müjganla Ben Ağlaşırız - (01/10/2024)

03/10/2024 (15:05-17:49)        Sabah erken uyanacağım için akşam erkenden yattım. Zaten uykusuzluk da vardı. Teheccüd vaktine kadar devam e...

En Çok Okunanlar